Een dag relaxen bij CEO Inge... - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu Een dag relaxen bij CEO Inge... - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu

Een dag relaxen bij CEO Inge...

Door: Tineke en Ger

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Ger

18 Juli 2023 | Zweden, Gävle

Maandag 17 juli 2023, Romson, Gavle

Vanmorgen eerst maar eens uitgeslapen, na zo n vermoeiende dag waren we daar aan toe waren. Alles op z n elf en dertigs, eerst Inge opgezocht en een dag bijgeboekt, op mijn vraag of er nog een leuke wandelroute in het bos was zei ze dat ze al jaren niet meer in het bos was geweest ,want echt waar zei ze in het engels:You can t see the forest through the trees.... Maar er was een route zus en zo smal pad enz. Die route hebben we gelopen, het was mooi groen heel veel lupinen, varens ijslands mos (hoe komt dat nou in Zweden?) en heel veel bomen. En we ontmoeten een paar mensen allemaal heel relaxt en vriendelijk..... Toen we terug waren lekker bakkie op onze veranda, boek lezen lunch bakkie en toen gebeurde het Tineke ging zwemmen, wow, Inge had gezegd dat de watertemperatuur 20,5 was, niet slecht zover naar het noorden. Dus Tineke stapte in het water, ze had het gisteravond al getest op temperatuur, en zwom een half uur in het prachtige meer, ik vond het knap zij vond het heerlijk. Geweldige ervaring.... daarna, biertje, wijntje, spelletje crabble, vreselijk verloren van Tineke, diner samen afwassen en weer in de rust mode.... veel meer wordt het niet vandaag

dus daaaag tot morgen...

• 18 Juli 2023 - 19:29

Elly:

Zo avonturiers heb jullie verslag gelezen. Beetje valse start maar het komt goed dat zie je.

Beter jammer dat er zo weinig bomen zijn had zo leuk kunnen zijn een boompje onderweg om te zien.[e-1f600][e-1f600]

Maar nu zitten jullie op een mooi plekje begrijp ik. Ger moet zeggen je heb het leuk geschreven. Ga zo door. Geniet ervan en leuk om jullie zo te volgen.

Gr van uit het breeje durrup [e-1f377][e-1f31e]

• 01 Augustus 2023 - 22:44

Tineke:

Het was zooooo top daar!!!