Dag 2 Bremen - Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 2 Bremen - Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 2 Bremen - Kopenhagen

Door: Tineke en Ger

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Ger

13 Juli 2023 | Denemarken, Kopenhagen

Hoi, Allemaal...

Nou dit was een hele saaie dag... Vanmorgen op tijd opgestaan ff gewandeld en daarna Tineke wakker gekust... romantisch he. Nou die romantiek was snel voorbij toen we, mijn schuld, veel te snel vertrokken, oops vergeten de stekker binnen te halen, dus toen we buiten de slagboom even stonden te overleggen werden we daar attent op gemaakt door een passerende dame... Gelukkig was alles nog heel en konden we op reis. Ik had een heel verre reis, veel kilometers enz, in gedachte maar dat heb ik nu overboord gezet, vakantie.... en we zien wel. Alle notities worden nu met een korrel zout genomen, kan ook een pondje zijn... mag het wat meer zijn? Anyways wij op reis eerst koersten we op Hamburg, toen Lubeck, daarna Puttgarden... Maar voor we zover waren werden we geteisterd door een enorme regenbui, langzaam rijdend in files bereikten we Puttgarden waar we voor 123,50 euro inscheepten op de Scandilines ferry Princess Benedikte. Algauw staken we af richting Denemarken en na 45 minuten varen haasten we ons richting Kopenhagen. De wegen zijn voortreffelijk de chauffeurs zeer gedisciplineerd, hier geen getoeter of opgestoken ring, wijs of middelvingers, zelfs geen duimpje... De navigator is nog steeds te flets ,maar werkt... bijnaaaa goed.De navigator zette ons af in de Prags Boulevard.... daar aangekomen bleek er geen City Camping te zijn....wat nu. Maar een Deense schone jongedame wist waar de camping was en reed voor ons uit naar de city camping... Duizendmaal dank ze wilde absoluut geen beloning maar wenste ons en fijne vakantie.... Aan haar lag het niet dat de city Camping een City Dump bleek te zijn...overvol modder en eigenlijk geen plaats meer... maar we sr=aan geparkeerd en hopen op een betere plek morgen.... nu is het tijd voor een biertje en de lieve groeten van Tineke / Oma / de burgemeester van de Kalmoes. Doei

• 19 Juli 2023 - 13:14

Iris:

Toen jullie net onderweg waren hadden wij het erover hoe lang het zou duren voordat jullie iets zouden vergeten dicht te doen/in te klappen/af te koppelen [e-1f92a] dat was snel geregeld [e-1f602]

• 01 Augustus 2023 - 22:36

Tineke En Ger Vermeer:

Ja het zal ook niet de laatste keer zijn ben ik bang.

Het is al fijn dat de treeplank automatisch naar binnen gaat wanneer je start ha haaaa!