Dag 4 16 juli, Kopenhagen Den - Edsbruk, Zweden - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 4 16 juli, Kopenhagen Den - Edsbruk, Zweden - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 4 16 juli, Kopenhagen Den - Edsbruk, Zweden

Door: Tineke en Ger

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Ger

15 Juli 2023 | Denemarken, Kopenhagen

Zaterdag, 15 Juli Edsbruk Zweden

Hoi Daar zijn we weer... Vanmorgen vertrokken vanaf de modderige overvolle (overigens alles was er) campercamping vertrokken richting Zweden om precies te zijn Forsbersvagen 5, Edsbruk. Maar eerst de reis Vanuit de al eerder geroemde en vervloekte camping die zeker in een behoefte voorziet vertrokken wij richting Sontbrug... het was niet ver en na een paar onnavolgbare bochten reden we de Sontbrug op of moet ik zeggen in, want het begint met een heeeele lange tunnel dan ga je de brug op die is ook errug lang en dan ineens sta je bij de betaalloketten.... Als je soms vragen hebt, stel ze gerust en luister naar wat de wind je influistert.... niemand, nee niemand pfff. gewoon een betaalautomaat waar je je goldcard, platina card of whatever card instopt en als alles is afgeboekt en verzegelt gaat de slagboom open...Een eindje verder stond een oplettende douaneanbtenares te slapen want iedereen mocht doorrijden en ja nu zijn we in Zweden.... Afijn de reis werd de meest fantastische reis. we zagen bomen, bomen en ja hoor ook bomen... hier en daar wijde akkers met graan en hier en daar een boerderij of huis of dorpje Kilometer na kilometer... prachtig.... Een meer een boom weer een boom....

Zelfs de navigator kon het niet opbrengen om ons direct naar de camping te wijzen, al was het er maar 300 mtr vandaan. Een aardige Zweed deed de laatste weg aanwijzingen en voor we het wisten stonden we bij een voormalig schoolgebouw met bijna alle services en na een gesprekje met de toevallig thuiskomende camping CEO werden we ingewijd en rondgeleid door de voormalige? school de douches, enz . Mooi man …..de camper leuk geparkeerd alles aangesloten en gesteld en nu....BIER....mmmm wat een dag. Hier is het een hele rustige omgeving... geen andere campers, de douches enz voor ons alleen... wat een weelde... nou even wat lezen misschien een biertje en dan truste....

Ger en Tineke

• 19 Juli 2023 - 13:19

Iris:

Ik mis het verslag van dag 3, toen waren jullie in Kopenhagen denk ik? Jullie worden goed geholpen door die Scandinaviërs, superleuk!