Dag 5, 17 Juli. Edsbruk - Stockholm - Romson - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 5, 17 Juli. Edsbruk - Stockholm - Romson - Reisverslag uit Gävle, Zweden van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 5, 17 Juli. Edsbruk - Stockholm - Romson

Door: Tineke en Ger

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Ger

18 Juli 2023 | Zweden, Gävle

Zondag 16 juli.... Edsbruk – Romson, 469 km

Wat een dag, wat een dag, denk je de dag makkelijk door te komen, zit alles tegen en toch ook weer mee, van Edsbrug naar Romson, m,et een geplande tussenstop in Stockholm misschien zelfs voor 2 nachten!!! Want Kopenhagen was zo goed bevallen... wie weet ook een rondvaart of een rondrittour met alle mooie plekken en wetenswaardigheden in Stockholm, daarom had ik ook zo n dump camping in Stckholm uitgezocht vrij nieuw maar slecht bevonden zoals de city dump in Kopenhagen, maar wel dicht bij het centrum.... Nou dat hebben we geweten....Nadat we uit Edsbrug vertrokken langs kronkelige maar gladde goed onderhouden wegen prachtige vergezichten en ontzettend veel …. ja … bomen en van lieverlee in de regen... kwamen we na veel kilometers en enkele uren in Stockholm bij de juiste? brug aan die afgesloten was,elk weekend afgesloten was en werden we doorverwezen naar de volgende brug.... tja nooit kunnen vinden en navraag kon ons ook niet verder helpen.... Geen stroom betekent bij ons geen wifi en geen wifi geen info... dus ff Iris bellen en uit de brand geholpen door onze lieve dochter.... Iris regelt alles en zo staan we nu op een camping met een fantastische CEO Inge, een fantastisch uitzicht over het meer, ongeveer next to paradise... we denken er zelfs nog een dag aan vast te knopen om alle spanningen kwijt te raken en eens te gaan filofoseren over het leven en de zin en bier en wijn whiskey etc....maar eerst ff eten ,Tinek heeft vast weer een fantastisch diner te serveren dus ff timeout doei ….en daarna hebben we nog gezellig zitten lezen, geloog het of niuet om half 12 was het nog zo licht dat ik nog geen ster kon zien... jammer, maar ok… truste

• 19 Juli 2023 - 13:17

Iris:

Wat superleuk dat het een schot in de roos was, wel heel wat kilometers moeten rijden, maar met een mooie plek om te overnachten vergeet je dat weer snel[e-1f44d][e-1f3fb]

• 31 Juli 2023 - 22:51

T:

Dat is zeker waar Iris ;)