Dag 1 12 Juli, Bergeijk-Naaldwijk-Bremen - Reisverslag uit Bremen, Duitsland van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 1 12 Juli, Bergeijk-Naaldwijk-Bremen - Reisverslag uit Bremen, Duitsland van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 1 12 Juli, Bergeijk-Naaldwijk-Bremen

Door: Tineke en Ger

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Ger

12 Juli 2023 | Duitsland, Bremen

Hoi, allemaal,

Na een paar hectishe dagen van inpakken routes vaststellen en campings traceren was het vanmorgen het moment. Na een snel soort ontbijt vertrokken we om ongeveer kwart voor 8 om in Bergeijk de camper op te halen. Na een voorspoedige reis dwaalden we door Bergeijk waar een paaltje in de net op nieuw gestrate straat ons de weg belemmerde..... en na een kilometers lange omweg stopten we vprecies om 10 uur voor de zaak, met op de achtergrond het kl@#te paaltje. Maaarrr niemand aanwezig.... Na een telefoontje moesten we weer in de auto klimmen en naar het huisadres van Marcel Box, want daar stond de bewuste camper.... Ter plaatse was alles snel geregeld en konden we de thuisreis aanvangen.Niks getekend simpele en duidelijke uitleg en een bar leuke camper met een gigantische "schuur".Ook deze reis was zeer voorspoedig en we parkeerden om ongeveer 12:30uur. Het inruimen en alles een plaatsje geven nam behoorlijk tijs inbeslag zodat we om ongeveer 14:30 vertrokken.We hadden problemen met de navigator, niet met de werking maar het was zo onzettend flets dat we er nauwelijks wijs uit konden.. Tijdens een koffiestop heb ik een schermpje er omheen geplakt waardoor het buitenlicht er niet direct opviel en het veel beter te zien was. We moeten nog een stem aan het woord laten dat zou ook kunnen schelen.... Na heel veel kilometers opstoppingen en vertragingen wegens wegreparaties kwamen we om ongeveer 2:15 aan... vette pech de receptie sloot volgens zeggen om 20:00...Gelukkig was er een dame die de slagboom voor ons open deed en zei dat we ons morgen moesten melden bij de receptie....Ter plaatse hebben we een biertje al dan niet met alcohol (maar mag je het zonder alcohol wel bier noemen[e-1f61c])open getrokken en even zitten uit te rusten.Het is nu half 11 en ik hoor geen kip meer buiten... Bremen slaapt... nou dan gaan wij ook maar... truste....

;

• 19 Juli 2023 - 13:07

Iris:

Ik schrok even, dacht dat jullie er om 2:15 pas waren [e-1f631][e-1f605], maar gezien het vervolg van je verslag denk ik dat je een 0 vergeten bent. Wat een supermooie camper!!

• 01 Augustus 2023 - 22:37

Tineke En Ger Vermeer: