relaxing in Kerikeri - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu relaxing in Kerikeri - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu

relaxing in Kerikeri

Door: Ger en Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Ger

06 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Kerikeri

zondag 6 maart 2010

Hallo allemaal,

Gisteren was een echte relaxdag, zeer gezellig met Ed & Karin, Milou en de grote huisboef Sven. Er was zon en er waren wat plensbuien, so what? met de droogte hier kan ik me voorstellen dat de locals daar erg blij met zijn..... De temperatuur was voor onze begrippen nog steeds in de korte broek en t-shirt klasse, dus dat is ok. Verder deden we een beetje rondhangen, een beetje computeren, lekker kleppen en wat shoppen en een beetje tuinieren voor de dames... Easy en alles op zijn gemak na die hectische (hahaha) vakantie in de camper... Nu is iedereen, geloof ik, nog in diepe rust, maar ik moest even een regeltje of wat tikken zodat het verhaal compleet blijft. Voor vandaag staat er, ijs en weder dienende, wat op het programma maaaaaar daar horen of lezen jullie morgen meer over....

veel liefs en groeten uit de Riverstream Drive in Kerikeri NZ

Ger en Tineke

• 07 Maart 2010 - 00:25

Iris:

Nou hier nog niet in diepe rust hoor... net thuis van een avondje uit eten en bioscoop. Tess uit logeren, dus morgen even uitslapen!

• 07 Maart 2010 - 04:12

Bert En Mar:

Well hello again I have missed the last couple of days.. worked such long hours that when i got home went straight to bed.. today was another busy day I am thankful for Sunday ..a day off... Can you believe it ?? your camper part of your vacation is over.. that went by so fast..We really enjoyed travlling with you..you had great writings for the day and beautiful pictures.Enjoy your time yet..relax it will be a long travle home..thanks for sharing your trip with us..groetjes en veel liefs..