Rotorua, rotte eieren, stoom en modder... - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu Rotorua, rotte eieren, stoom en modder... - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Tineke en Ger Vermeer - WaarBenJij.nu

Rotorua, rotte eieren, stoom en modder...

Door: Ger en Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Ger

01 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Rotorua

maandag 1 maart 2010

Ja vandaag is de dag, Tineke is jarig.... Is vandaag weer een jaar jonger geworden. Nou ik was de eerste en de enige die haar met een paar echte dikke kussen feliciteerde. En ja wat dan? Het is jouw dag jij mag kiezen.... ok. Na enig geaarzel koos zij of liever kozen wij voor Hell's Gate. Hoe enger de naam :)... Het was maar 21 km weg dus om een uur of 10 waren we terplaatse... we kochten eerst kaartjes om het geheel te bezichtigen en later konden we deze dan altijd opwaarderen naar een nog vreselijker niveau.... Laat ik het maar eerlijk zeggen: hadden we Mooncraters na Hell's Gate gezien dan hadden we waarschijnlijk lopen geeuwen. Dus de volgorde was goed, hier waren veel meer rotte eieren gebruikt en het was nog veel groter ook, veel meer en veel groter... veel, heel veel modder....oh oh, dacht ik pfff moet dat nou, op Tineke's verjaardag.... en dan krijgt ze natuurlijk weer haar zin....aghhhh
En zo kwam het dat we een half uurtje later in een prive modderbad zaten, prive... dan hoef je je mooiste en enige zwembroek niet vuil te maken... modder op je armen en benen op je borst en borsten (Tineke) modder op je rug laten smeren en nog veel meer plaatsen , bijv tussen je tenen kwam het vanzelf en in je naad komt het ook vanzelf als je in de modder zit, begrijp je??? Na 20 minuten werd er discreet gemeld dat we ivm met de safety een koude douche mochten nemen... en dat was koud.... oh zo koud, en de modder ging er niet zomaar af en dan was het nog kouder.... kijk en daar heb ik nou problemen mee... is het heerlijk warm ga je onder een ijs ijs kouwe douche... Jagermeister ok... maar douchen nou nee...En ons was verteld: eventueel zilveren sieraden afdoen en 24 uur wachten anders wordt het zwart.... ja ja ik dacht nooit aan mijn kettinkjes, jammer... nog niet helemaal maar wel zwart... nou dat wordt poetsen...denk ik...
Daarna mochten we (wel in badkleding tsss ) in een bloedheet zwavelwaterbad (ik hoop wel dat er meer water dan zwavel in zat), wel luxueus groot en heel leuk.... zo lang als je wilde... maar ja de temp was 40.5 dat hou je echt geen uren vol.... was wel leuk buiten in de zon, saampies in een zwavelbad, op Tineke's verjaardag.....
Helaas het was niet allemaal happiness, Tinek stapte uit het bad en verstapte zich op de gladde tegels... ze maakte een lelijke smak, iedereen in rep en roer, maar na verloop van tijd, nog even gemasseerd door een masseuse, nog even te hebben gelegen ging het wel weer... Nu heeft ze gelukkig geen last meer, alles is wel, zullen we maar denken...

Maar dit is nog niets alles: Allereerst allemaal heel erg bedankt voor de verjaardags wensen en groeten.... verder is vanavond het klapstuk van de verjaardag maar daar horen jullie later nog meer van.
tot dan, liefs en groeten Ger en Tineke

• 01 Maart 2010 - 03:50

Bert En Mar:

Wow You guys are really covered with mud!! Yuck.. did your skin feel good afterwards?? I would not like the cold shower part after... freezing!!! I like hot showers not cold ones..Well it certainly was a unique way to celebrate your birthday!!! Have a good evening yet love mar

• 01 Maart 2010 - 06:59

Ed, Karin & Co:

Happy Birthday 2 u !!!
    Van Harte en hopelijk nog vele gezonde jaren maar dat moet wel lukken na al die sulphur baden!!

Dikke kus,

De Wilde Clan

• 01 Maart 2010 - 11:35

Bert En Mar:

Good morning Happy Birthday..here it is your birthday today:).. I am taking my computer in to get fixed so I will miss your travels for a couple of days:( Hope you continue having a great time..

• 01 Maart 2010 - 15:58

Jopie:

gefeliciteerd en nog heel veel plezier en leuk om je reisverslag te volgen doei jopie

• 01 Maart 2010 - 18:48

Gerry:

Nou dat ziet er lekker uit jullie zijn zeker 10 jaar jonger geworden????????? of valt het wel mee.
    Je ruikt zeker dagen nog die eieren lucht.Jullie geloven het niet maar het is vandaag zonnig geweest, na gister de hele dag regen. Daar wordt je goed deprie van.

groetjes van ons

• 01 Maart 2010 - 18:52

Tanja:

tineke en ger van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat is het geweldig om het zo in een prachtig land samen te vieren geniet er van en nog heel veel plezier groetjes van ons allemaal

• 01 Maart 2010 - 19:26

Pam En Joop!! :

Wij waren zo van plan om jullie te feliciteren met je(jullie) verjaardsg(en) maar door even niet lekker zijn zat ik niet achter de p.c.!!Sorry!!!! Dus-alsnog-Van harte en proost!!!!! L. groetjes,Pam en Joop.

• 02 Maart 2010 - 08:34

Elly:

He moddermensen....staat erg goed moet ik zeggen. is weer een wat anders dan alg he Tineke hahahah. En nu dat zachte huidje wow.
    Maar ik kom nu naar deze site om vol spanning over het klapstuk te lezen en dan staat er niks...ja moeten we maar niet zo nieuwsgierig zijn he. Hoop Tineke dat je je niet bezeerd heb na je val. Op de been blijven he..Nu genieter nog maar goed van gaat alweer opschieten..zag ik net tijd vliegt.
    groetjes daar van hier. x

• 02 Maart 2010 - 14:30

Tante An En Ome Chri:

Wel wat laat maar toch nog gefeliciteerd wij nemen het drankje wel hier. Goede reis en nog veel plezier. doei